Jsou situace, kdy je rychlý prodej nemovitosti nejlepším řešením. Někdy potřebujete hotovost na nákup jiné nemovitosti, jindy se ocitáte ve finančních potížích. Ať už je důvod jakýkoliv, pomůžeme vám prodat nemovitost tak rychle, jako panu Radimovi.

 

Takový (ne)obyčejný prodej nemovitosti pana Radima.

Přes odpovědní formulář na webu se mi ozval pan Radim, požádal mne o prodej bytu a doplnil, že to spěchá a že potřebuje byt prodat rychle. Vše řeším okamžitě, a tak jsem hned druhý den dopoledne seděla u pana Radima a probírali jsme jeho situaci. Nebyl příliš hovorný, často opakoval, že na peníze spěchá. Přesto jsem trvala na tom, abychom probrali, v jaké situaci se nachází a jaké termíny jsou klíčové. Toto byl zásadní moment pro úspěšný prodej. Z rozhovoru jsem poznala, že času sice opravdu není nazbyt, ale vzhledem k mé znalosti lokality jsem si byla jistá, že prodej uskutečním v požadovaném časovém rámci, pokud se mi zájemci ozvou rychle. Dříve, než je obvyklé. V podstatě ihned.

Ten den odpoledne byl byt uklizen a upraven, následně profesionálně vyfotografován, a protože nebyl velký, rozhodla jsem se pro prezentaci použít krátké a velmi přehledné video. Trumfem bylo správné nastavení prodejní ceny. Začala jsem byt okamžitě propagovat. Použila jsem standardní inzertní formy prodeje, svou širokou databázi kupujících, video si mohli lidé prohlédnout na sociálních sítích. Sledovanost těchto kanálů napovídala, že jdu správnou cestou.

Co následovalo?

Neskutečný zájem a den prohlídek, lépe a přesněji řečeno den otevřených dveří, ano ty byly skutečně více otevřené, než zavřené. Nabídky od kupujících na sebe nenechaly dlouho čekat a přicházely vyšší a vyšší nabídky od kupujících. A pan Radim vše v tichosti sledoval a občas mlčení přerušil poznámkou, že něco takového skutečně nečekal.

A jak dopadl příběh pana Radima?

Lhůta splněna, dosažená prodejní cena byla o 350 tisíc vyšší a spokojen byl pan Radim i kupující. Zdánlivě jednoduché, ale kdybych byt prodávala tak, jak chtěl prodávající, aniž bych do prodeje vložila své postupy, zkušenosti a kontakty na kupující a kdybych nevěděla přesně, co prodávající potřebuje, nedokázala bych mu pomoci.

Jsem ráda, že příběh pana Radima dobře dopadl a že je důkazem, že věnovaná péče a dobrá rada je to, co klienti ocení.

ing. Edita Navrátilová, ředitelka pobočky Praha